Salam Perkenalan.



Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera.
Saya Mohd Azril ingin memperkenalkan perkhidmatan membaik pulih telefon bimbit di sekitar Sungai Haji Dorani, Sungai Besar.

Dalam bidang membaik pulih handphone ini saya telah mengikuti beberapa kursus repair handphone seperti Kursus Basic dan Semi Advance Membaik pulih telefon bimbit yang dianjurkan oleh BroPhone Academy dan Asas Membaik pulih Telefon Bimbit anjuran Deep Rich Gadjet.

Antara service baikpulih handphone yang saya tawarkan ialah membaiki kerosakan telefon bimbit atau selular dari segi kerosakan hardware dan software.

Dari segi kerosakan hardware, service yang ditawarkan ialah:

1. Penukaran LCD handphone jenis android atau iphone.
2. Penukaran bateri handphone jenis built in sama ada telefon jenis andriod atau IPhone.
3. Penukaran alat-alat hardware seperti speaker, ribbon On Off, charger port, charger pin.

Dari segi kerosakan software pula ialah membaik pulih telefon anda yang mengalami :

1. Stuck atau tersekat di logo.
2. Handphone sering restart atau reboot.
3. Bateri cepat habis atau draining.
4. Terkena virus.
5. Bootloop.
6. Handphone terasa berat dan panas.
7. Unlock password.
8. Unlock pattern lock.
9. Unlock FRP.
10. Lupa password Gmail.

Anda boleh hubungi saya di

Mohd Azril
016 8020912.

Direct whatsapp
www.wasap.my/60168020912

Untuk makluman, proses pembaikan handphone saya lakukan di rumah.
Alamatnya:

No. A187,Jalan Besar,Tebuk Marso,Sungai Haji Dorani.

Selang satu rumah dari Chalet Haji Zainal.

Comments